La Colla de Sant Joan som un grup de quatre famílies que la vida ha fet que es creuessin els nostres camins.
Originaris del Pirineu, la Ribera de l'Ebre, el Barcelonès, el Pla del Bages i la Meseta, som una bona barreja, però tots amb ganes de voler saber més coses del món de la cervesa.
Aquí ens trobeu al tast que vam fer de la Negra Moritz per Sant Jordi, a la Fàbrica Moritz de Barcelona.

Cap comentari:
No es permeten comentaris nous.