divendres, 13 de maig del 2022

El Gall Negre (Cervesa artesana)

A les trobades, algun dels assistents havia comentat alguna sortida per a tastar cerveses artesanes, doncs aquest cap de setmana afegirem una altra cervesa artesana a la nostra llista: la Festbier de El Gall Negre.

El Gall Negre és una petita empresa elaboradora ubicada a Arsèguel, a l'Alt Urgell, que ofereix de moment 4 varietats: Marzen, Bock, Hell i Festbier.

Trobareu més informació a : El Gall Negre Cerveses i Aiguardents de la web Taste the altitude

Si viviu a Barcelona les podeu trobar a :

  • Caprabo de l'Illa Diagonal
  • Rostisseria El Gall Fer (Plaça de la Sagrada Família)
  • Carnisseria Pirineu en boca (Girona/Ausiàs March)
Ens acompanyareu en el tast?.

diumenge, 13 de juny del 2021

Corona / Coronita

Gairebé totes les cerveses porten corona (tap-corona) però sols una es pot dir que és la reina de les cerveses perquè porta la Corona al nom.



dimarts, 8 de juny del 2021

El Águila

Aquesta setmana toca la cervesa "El Águila" (https://cervezaelaguila.es/)

Nom : El Águila

Fabricant : HEINEKEN


Puntuació :

Gust : 7.3
Disseny : 7.4

diumenge, 6 de juny del 2021

Estrella DAMM

Tot un clàssic de les nostres festes de joventut, bé de la primera juventut...

Nom : Estrella Damm

Fabricant : DAMM


Puntuació :

Gust : 7.8
Disseny : 7.1

diumenge, 17 de gener del 2021

Tot va començar...

 ... l'any de la pandèmia (el 2020 per als desmemoriats).

Com no ens podíem trobar els de "la Colla de Sant Joan", vam decidir iniciar els vermuts confinats.

Quan les circumstàncies ens ho van permetre vam buscar un local per a trobar-nos els diumenges i vam trobar un local "clandestí" per a trobar-nos els de Barcelona, la Cerveseria Clandestina del carrer Castillejos.

Va arribar l'estiu, i amb les vacances del local vam haver de buscar un altre lloc per trobar-nos, i ens en vam anar cap a la Plaça Rovira, al Café Flanders.

Un local i l'altre ens van permetre degustar una gran varietat de cerveses...

... i les circumstàncies van tornar a canviar i ens vam haver de confinat altre cop.

Va ser a principis de gener del 2021 quan vam decidir fer un tast en comú de la mateixa cervesa, i valorar-ne el gust i el disseny de l'ampolla.

... i així ho venim fent des del dia 17 de gener del 2021.