... l'any de la pandèmia (el 2020 per als desmemoriats).
Com no ens podíem trobar els de "la Colla de Sant Joan", vam decidir iniciar els vermuts confinats.
Quan les circumstàncies ens ho van permetre vam buscar un local per a trobar-nos els diumenges i vam trobar un local "clandestí" per a trobar-nos els de Barcelona, la Cerveseria Clandestina del carrer Castillejos.
Va arribar l'estiu, i amb les vacances del local vam haver de buscar un altre lloc per trobar-nos, i ens en vam anar cap a la Plaça Rovira, al Café Flanders.
Un local i l'altre ens van permetre degustar una gran varietat de cerveses...
... i les circumstàncies van tornar a canviar i ens vam haver de confinat altre cop.
Va ser a principis de gener del 2021 quan vam decidir fer un tast en comú de la mateixa cervesa, i valorar-ne el gust i el disseny de l'ampolla.
... i així ho venim fent des del dia 17 de gener del 2021.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada